Hej onsdag!

Idag är de onsdag och ska bara hem till mig med bejbi och mysa
hela kvällen . . .
Men ska möta Linnea en snabbis också.

Iallafall igår så åkte jag till ungdomsmottagningen med dennis
och det va GROVT pinsamt!
Vi satt där i rummet och jag testade mig
och hon började snacka penisar.
Jag kan säga att det enda jag gjorde var att sitta där och skratta haha!

Sen åkte vi till skärris så hämtade bejbi ut mer ppiller
och köpte donken till oss.
Vi gick också runt och kollade lite och jag sa vad jag önskade mig i julklapp
av han:
1. Två guldfiskar (riktiga)
2. Ett stort kramdjur.
3. ett silverhjärt halsband.

Jag är lite konstig utav mig ibland,
men tänk vad kul att ha två guldfiskar?
Dom ska iallafall heta coca cola och fanta.

Sedan åkte jag på try out träning igen,
hoppas på svar idag!

bye bye så lääääääänge <3



Måste ta några nya bilder också!
( moi, 2007? )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0