Frågestund del 2

hur mkt kostade din språkresa till malta?
hur gammal var du när du förlorade din oskuld.
hur många killar har du varit tsm med?
vad tycker du om din lillasyster?
Hur många har du haft sex med? enligt vad jag har hört är det 20 ?


Svar:
1. Den kostade 22.000 plus 5000 i fick pengar,
men då tog vi med försäkring och paket,
plus att vi fick 2000 i rabatt.
2. Den frågan har jag redan svarat på ;)
3. Jag har vart tillsamans med allt för många!!
Fats upp till sjuan hade jag bara skit förhållande,
jag tycker inte riktigt de räknas som seriösa då.
4. Jag älskar min lillesyster och det kommer jag alltid göra!
5. Den frågan tänker jag inte svara på men 20 är det inte!



när fick du din första mens?
vilken bh storlek har du ?
vad vill du jobba med ?

Svar:
Jag fick min första mens i sommaren mellan femman och sexan.
Det där om bh stlrk har jag redan svarat på men har b70.
Jag vill starta ett eget företag eller vara chef och få bossa.
Nej men vill verkligen sköta något eget.



Har du pullat någon gång?

varför tar du inga nya bilder på dig själv? finns typ inga bilder på dig i brunt page, du har bara gamla bilder på bloggen..

kan inte du ha typ mer tips :D

//Ebba ~love your blog~


Svar:
Haha det tänker jag inte svara på, du får lista ut de själv.
Anledning till varför jag inte tar så många bilder är för att min
kamera lever sitt egna liv! Men har lånat juhas canon nu,
och ska önska mig en i födelsedagspresent.
Självklart kan jag ha mer tips, men vad vill du tips på ;)
Kram på dig



Hur stor får max en kille vara i muskler för att du ska tycka han ska vara snygg,
lägg gärna upp en bild.

Svar:
Jag tycker inte alls om killar med mycket muskler,
lite på armarna kan vara snyggt men de ska inte gå över en gräns.
Jag skulle inte tända på någon som har mer muskler än jacob i twilight.





Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän och hur träffades ni ? :)

Svar:
Vi har snart vart tsm i fem månader men vi va på g sen i i slutet i nian.
Vi blev bara inte tillsamans förräns slutet på sommarlovet.
Första gången träffades vi på en fest på valborg,
men då pratade vi knappt.
Sen träffades vi hemma hos johanna och efter det ville jag ha honom.
Så fixade hans nummer och skrev till han haha . . .



Hur många besökare har du per dag?
När var du full för första gången?
Tycker du att man väger för mycket om man är 178 lång och väger 66?
Om du var tvungen att välja, skulle du då för resten utav livet inte vilja känna doft eller inte smak?
Vad jobbar din mamma med? Tjänar hon bra?

Kram

Svar:
1. Jag har olika varje dag allt ifrån 0-200.
2. Jag va mellan 13 och 14 år gammal.
3. Nej de tycker jag absoult inte att man är.
4. Jag skulle välja doft,
för jag kan inte äta mat om det inte är smak på den.
5. Hon jobbar inom sjukvården, jag vet inte har aldrig frågat hur mycket hon får.



mer nyare bilder på dig tack!:D

1. När var ditt liv som sämst/bäst?
2. Vad tycker din mamma om att du dricker?

Svar:
1. Mitt liv va som bäst när jag bodde både hos min mamma och pappa,
och allt va frid och fröjd.
Sämst va det när jag höll på med massa dåliga saker och
gjorde saker jag kommer ångra resten av mitt liv,
jag hade helt enkelt en mörk period.
2. Hon tycker att det är okej,
så länge jag inte är stup full och inte ens kan prata & gå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0