Frågestund, del 1

va kul att du har en frågestund :D
1. hur många piercingar/tatueringar har du om du har några? =)
2. varför är du så skön i bloggen? ^^
3. vad gillar du med din kille?
4. Har din pappa polisanmält dig och varför bråkar ni? (kanske lite privat men jag bara frågar..)
5. hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10
6. Vad skulle du hellst vilja ha i julklapp?


Svar:
vad kul att du tycker det är kul :)
1. Jag har haft i båda näss-vingarna, men nu har jag ingen.
Ska faktiskt ta piercing i bröstvårtan när jag vågar,
och sen ska jag tatuera mig nu efter jul i nacken.
2. Haha jag vet faktiskt inte ;)
3. Oj . . .  jag gillar allt med min kille, förutom när han blir sur på mig.
Han är världens snällaste och underbaraste och riktigt speciel.
4. Nej men han tänkte göra det, fast jag tror dom mer använde de som ett hot!
Hela bråket började med en damsugning skit löjligt
sen blev det såhär STORT, men jag är van vid drama.
Hela min familj, släkt är en drama bomb.
5. Oj just nu när jag sitter i mjukis kläder,
osminkad och ihopsjunken känner jag mig som en 8.
6. Ingenting.



Vad har du för BH stlrk?
hur gammal var du när du hade din första fylla?
.. rökte första gången?
.. förlorade din oskuld
.. -började fylla bh'n med papper-?
Favoritsysselsättning förutom sex? ;)


Svar:
Jag har ganska små bröst så har b70, fast de duger för mig.
Oj min första fylla, jag va nog runt 13-14 sådär,
rökte första gången var väl där runt också,
man ville ju testa runt allt.
Jag va 14 när jag första gången hade sex,
haha och bh:n har jag aldrig fyllt med papper.
Favorit sysselsättning förutom sex är att bara mysa ;)



pest eller pina

- aldrig älska eller aldrig bli älskad mer
Aldrig älsk man vill ju alltid vara älskad.
- släppa luktlösa högljudda fisar varannan minut eller att jämt och ständigt gå och lukta prutt?
Ständigt gå och lukta prutt haha :)
- knulla med din pappa eller aldrig ha sex igen?
Definitivt aldrig ah sex igen! Vem fan vill ha sex med sin pappa?
- aldrig höra musik igen eller aldrig kunna dansa?
Oj den va svår,
aldrig mer kunna dansa tror jag.

- snäll men ful pojkvän eller ful med elak?
Snäll och ful pojkvän, ska man ha en elak pojkvän behöver man inte ens ha en.
- blind eller döv?
Döv.

PUSSARWWWWWW /UBERFJORTISWEN


Vad skulle du seriöst göra om du ligger o solar o någon börjar suga på dina tår :D Och hur många besökare har du på din blogg ?

Svar:
Jag skulle skrika på hjälp och få panik,
ingen rör mina fötter,
okej dennis får men han har också fot fobi så han vill inte.
Jag har olika varje dag,
det beror på hur mycket jag upptaderar och vad jag skriver om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0