Feeder

Vad skönt det är att kissa på mornarna,
men till saken.

Igår kom jag på en inte så rolig sak!
När jag träffade dennis i sommras,
så vägde jag 49 kg och vet ni hur mycket jag väger nu?
56 kg.
Jag har gått upp 7 kg på 5 månader.
Fast ett tag gick jag ner istället,
men se gick upp igen.

Dennis matar mig för mycket
och sen äter vid skräpsaker varje dag!
Är det inte pizza blir det ostbågar eller godis,
plus massa läsk.

I och för sig har jag alltid vart onyttig men aldrig så här mycket.

Jag- Det är vårat nya gemensamma nyårslöfte,
att vara nyttiga.
D- Va nej försöker du ändra på den jag är.
Jag- nej.
D- Jag kommer alltid vara onyttig.

Aja, men jag ska iallafall bli nyttig efter nyår.


I brukade vara smal,
men man måste ju ha något att ta i också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0