En snabb förklaring.

Jossan tycker att jag är största idioten,
för att jag vill ta bort pappa som min vårdnadshavare.
Då tar jag bort henne med?
Pappa hör av sig efter ett år och skriver på sms att
det är emellan han & mamma?
Men de är jag som straffas?
För att mamma har tydligen straffat Jossan i flera månader?
Jossan säger att pappa älskar mig och han skrev att han alltid kommer att göra det,
men då hör man väl ändå av sig?
Man skiter inte i någon man älskar
och därför känner jag mig oälskad.

Föräldrar ska finnas som stöd men jag har alltid funnits som mitt eget,
och det har fungerat utmärkt.







Kommentarer
Postat av: emma

emma du har rätt i att föräldrar e skyldiga att älska å stötta sina barn, ALLTID!!! jag förstår att du är förbannad,ledsen,besviken, å less på de hela...

sammtidigt gör det ont i mitt hjärta att din pappa finns på jorden och att du/ni inte tar tillvara på det! (du känner ju till min storry) samtidigt beter ju uppenbarligen inte din pappa sig som en pappa så i dina ögon kanske det e detsamma som för mig :(

tänk efter en gång extra innan du gör något förhastat gumman,de går ju inte att göra de ogjort i framtiden...

kärlek till dig gumman! hoppas att de löser sig å att du får en fin jul! stå på dig, din pappa går miste om ett fantastiskt underverk!!!!

2009-12-16 @ 01:31:14
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: jossan

men va tyst du vet inget...

2009-12-18 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0