dan för dagen före min inte längre favoritdag

Det är helt otroligt!
Jag har lov men vaknar ändå senast klockan tio på mornarna!!
Nej men idag vaknade jag av panik,
för kom på att jag hade tid på ungdomsmottagningen idag men ska ringa och avboka.

Iallafall så ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna:
Lördags- Drack, blev lite full och spydde.
Älsklingen va snäll och gick en halv mil mitt i natten för att köpa pizza till mig.
Söndags- Åkte till skärris för att hjälpa Matti med julklappar,
sen blev det pepparkakshus och film.
Måndags- Det va igår va? Då åkte vi hem till mig,
och lagade middag tillsamans haha,
jag satt med en tallrik med bara pommes och han med bara chicke `n nuggets.
Sen åt vi massa onyttiheter och kollade på tre filmer.

Måste gå och kissa, skriver mer sen.


Kul att du la till mig på facebook igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0