Annandag jul

Igår gick jag och mötte älsklingen som kom hit,
mormor blev jätte glad eftersom att hon gillar han så mycket.
Haha hon sa några fina saker.
- Emma när jag har min fest ska du ta med dennis annars blir jag arg,
och håll fast vid honom för de finns inte många killar som han.
Naw såklart jag ska hålla fast vid han min soulmate.

Fick en julklapp ifrån hans mamma, låtsaspappa och syster också,
ett jätte fint armband ( kan visa sen).
Så ringde och sa tack och hans mamma sa att jag va en av dom nu,
blir man inte glad?
Gulligaste familjen, man känner sig alltid välkomen där.

Sen satte vi oss och åt lite julmackor,
drack cider och prata.
Sen låg vi och mös till julmusik,
bästa julafton någonsin <3

Somnade väl någon gång inatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0