veckans lista



1. Folk som skriker på en-
Hur ofta skriker inte folk fjortis på någon? Eller emojävel?
Eller sexygirl? Allt möjligt skriker folk på en.
Men vad fan får dom ut av det? Ingenting.
Det är tragiskt att människor lägger tid på andra som inte ens bryr sig . . .
Get a life.

2. Tårtkalas-
Vad vore livet utan tårta?
Jag har igentligen aldrig tyckt om tårta men
av att bara se en tårta blir man ju sjukt socker sugen.



3. Små syskon-
Fan vad man läskar dom även fast man ibland har
lust att döda dom.
Men när dom kommer och ger en kram och ser så söta ut,
kan man ju inget annat göra än att bara vara lycklig.



4. Spelet farmville på Facebook-

Jag hatar verkligen det spelet men kan inte sluta spela.
Det borde vara förbjudet med beroendeframkallande spel!

5. Sommar-
Gud vad jag aldrig vill att den här sommaren ska ta slut.
Håller ni inte med?
Även fast jag gärna vill börja gymnasiet,
så vill jag att den hä sommarn varar föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0