Veckans lista



1. Sl-
Om dom inte kan hålla sina tider behöver dom ju inte ha tidtabeller!
En ska säger jag bara, sl kan suga k*k.

2. Kärlek-
Alla måste ju bara älska att vara kära.

3. Dennis-
han är absolut det bästa som har hänt mig,
och det menar jag.
Jag hoppas verkligen alla får vara så här lyckliga någon gång i livet.
Fast de får ju alla,
för alla hittar sin stora kärlek en gång i livet. . ..

4. parfymer-
Jag älskar när folk luktar gott,
men inte när ens lillebrorsa tar en dusch i det innan han lägger
sig bredvid en och ska sova! Tabuuuu.

5. Motivation-
utan de kommer man ingenstans,
fram med motivationen nu!





Kommentarer
Postat av: amanda

nemen han känner ja ju igen!:p

2009-08-25 @ 11:36:26
URL: http://bunniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0