veckans lista

 



1. Dennis-

Måste ju bara säga det att han ä bäst <3

2. The voice-
Bara för att jag hade en dålig dag betyder det inte att thevoice var dåligt.
Men 40.000 pers på samma ställe?
Dom borde komma på något bättre.

3. Barnsliga filmer-
I just love it.
Dom funkar lika bra som när man är glad som sur.
Disney for life.

4. Gymnasiet -
Oj nu är det bara tre dagar kvar tills jag börjar.
Är jag nervös eller?
Ne det kommer bli grymt kul, hoppas jag iallafall.
Någon som har börjat än?

5. Smutsiga trosor-
Åhh från och med nu ska jag lägga alla mina smutsiga trorsor,
direkt i tvättmaskinen.
Det är lite pinsamt när syrran kollar på mina smutsiga trorsor och
sen kastar dom på min pojkvän.
Nej usch, det får inte ske igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig i går på busshålsplatsenn :)

2009-08-18 @ 08:22:40
Postat av: rebecca

Sugen på att köpa en canada goose jacka ?

spana in skitenkelt.blogg.se för mer information.



<3

2009-08-18 @ 15:51:26
URL: http://skitenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0