Sliten eller sliten?


( Osminkad och helt förstörd! )

Åkte till Johanna igår efter jobbet och åt haha,
sen satt vi oss med hennes brorsa och lyssna på musik
och fixade oss lite.
Sen gick vi och bada med Dennis och dom andra.
Haha sen blev det läsk krig och nektarin krig!!
Sen hällde Jens en skvätt läsk på mig med och trodde att jag
inte skulle hämnas!
Men hällde ut en hel sockerdricka på han då haha.
Sedan gick vi hem till äsklingen och duscha och sov haha.
Efter en stund kom världens gulligaste lilla flicka också,
hon och jag satt och kolla på film.
Men iallafall gick vi ut sen och bla bla  ... . . .
Är alldelles för trött för att skriva,
gick iallafall upp klockan fyra och nu är jag hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0