jag är tjurig

Jag sitter här i hörnet av vsängen och tjurar,
för älsklingen irriterar mig,
och desto mer jag säger det desto mer retar han mig!
Så nu ska ja sitta här och tjura . . .
Har bara tre lektioner imorgon så kan va uppe lääänge.
Juste igår åkte jag hem till johanna,
för grabbarna höll på med någon överaskning åt oss.
Sen kom dom med äppelpaj och glass,
det tyckte jag va super gulligt gjort.
För hur många killar bakar liksom?
Och defintivt inte dom.
Sen på kvällen va vi hemma hos en kille som heter leon,
och kollade på film.
Sen imorse hade jag lite problem med att komma upp,

och dennis va inte till en sån stor hjälp heller haha.

Sen efter skolan möte jag han igen och nu är vi hemma hos mig.


Angående om att jag blivit  tjock.
Japp, jag har lagt på mig några kilon,
och mitt mål är att gå upp 10 kilo.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0