jag är en snokare

Kollade igenom mammas byrålåda nyss,
dumt gjort jag vet!
Men skulle bara leta efter gamla foton.
Då hittar jag födelsepapper ifrån alla mina syskon,
förutom jag?
Så nu har jag fått en tanke om att jag kanske är adopterad.
För jag är verkligen inte som någon i min familj,
dom är psykon och jag är normal.
Mamma ta inte illa upp du är ett bra psyko
och jag älskar dig.
Sedan hittade jag papper på hur jag skulle bo hos mina föräldrar.
Varannan vecka och vart jag skulle fira jul osv.
Visse inte ens att de fanns en uppgörelse på det?
Fast jag lär ju ändå inte fira jul med min pappa något mer.
Men jag hittade jätte intressanta papper,
men jag borde nog inte snoka mer nu . . . .


Juste sis va förbi mig på jobbet med hennes kompisar igår.
Hur mycket jag än stör mig på snorungen,
kommer jag aldrig sluta älska henne.




 


Kommentarer
Postat av: emma

haha sötemma du e ju oxå bra psyko ju! ;)

2009-08-06 @ 22:31:42
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: j

vart är jossan bor inte hon hemma längre?

2009-08-06 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0