jag älskar dig mitt hjärta . . .

Jag vet inte vart jag ska börja . . .
Men älskar verkligen dig och det är det mest
betydelsefulla jag kan säga.
För det är verkligen dom tre viktigaste orden och jag menar dom.
Jag ska inte säga att jag aldrig har vart kär förut,
men jag kan säga att jag aldrig har känt så här otroligt mkt för någon!
Du är allt för mej och så mycket mer. . .
Du är den som får mig att kliva upp på morgonen,
för när jag tänker på att jag ska få träffa min ängel
orkar jag kliva upp även fast jag oftast ligger bredvid dig när jag vaknar.
Att sova bredvid dig är som att sova i ett paradis
och jag sover som bäst när jag känner din kropp emot min.
Jag önska jag kunde förklara allt med ord men det är så svårt.
Men ditt namn är inristat i mitt hjärta och
jag kommer alltid att kämpa för oss två.
För du är den enda för mig,
du är den enda som finns i mina tankar . . .
Du är en sån person man aldrig släpper taget om,
det är du enda tills livet är över.
Det bästa jag vet är att få ligga bredvid dig
och se in i dina fina blåa ögon,
och sen känner man en öm kyss emot pannan . ..
Det är då jag bara vill stanna tiden och
bara ligga kvar där föralltid.
Jag vet inte vad jag mer ska skriva än,
Jag älskar verkligen dig Dennis Landberg <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

s¨åå gullingt!

2009-09-01 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0