Inte vårt fel att vi var tvugna att skolka!

Jag var skit duktig imorse,
klev upp i tid och åkte för att möta Johanna.
Hon hade försovit sig haha men vi hann ändå med tunnelbanan!
Men sen var de inte vårt fel att dom hade problem med rök och sånt!
Så vi fick kliva av på ett främmande ställe och åkte säkert runt i en timme.
Sen sket vi allt och gick till gallerian och åt!
Sen åkte vi till skärris och kollade runt och åt friterad banan igen.
Sen fick jag värsta magsmärtorna,
så sen åkte jag hem och johanna till stallet.
Sen på vägen hem i bussen,
gjorde det så jävla ont så slutade andas,
så killen bredvid mig satt och kolla på mig och ja blev bara blåare i ansiktet.
Han- Det är bra om man andas?
Jag- Jo jag vet, glömmer bort det ibland bara.

Sen när jag gick ifrån bussen gjorde det ännu ondare så spydde.
Usch, men nu har jag tagit tabletter och ska vila.
Älsklingen ska komma också.


Kommentarer
Postat av: diana

ojj "/ haha tänk om det är den där friterade bananen eller nått? ;o <3

2009-08-24 @ 17:37:08
URL: http://dsp.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla sööööt :)

2009-08-29 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0