emma is back on track

Klev upp halv åtta för att vänja mig till skolan imorgon.
Kunde inte ens sova bra inatt,
bara för att jag sov ensam.
Har vant mig vid att någon håller om en och andas en i nacken.
Så tog en kudde och låtsasdes att de var älsklingen,
men den var kall,
jag fick inga pussar av den,
och den höll inte ens om mig . . . 

Iallafall att kliva upp så tidigt är fan inte bra för mig.
För jag mår bara illa nu och känner mig spyfärdig.
Ska väl ta och äta något, har tre val:
1. Macka med räckost på med ny pressad juice.
2. Pasta med bearnise sås och oboy.
3. Göra en blåbärs milkshake och hoppas att jag blir mätt på den!
Har svårt att välja,
så det blir nog lite av varje.
Sen ska jag väl fixa mig,
för ska in till stan och möta Linnea.
Men skriver efter min goda frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0