Dagen som nu når sitt slut . . .

Vaknade typ elva och la mig och läste,
medans dennis sov haha.
Så är det alltid.
Sen runt tre åkte jag in till stan för jag skulle jobba.
Då när jag satt på tunnelbanan
så kom aldrig stationen Medborgarplatsen.
Jag började undra om dom tagit bort den stationen eller något?
Men när jag klev av på tc och kollade skyltarna kom jag på det!
Jag åkte på fel linje ....
Så fick byta tunnelbana!
Sen på jobbet hände ingenting speciellt var bara ovanligt seg och trött.
Satt nästan och räknade minuterna tills ja slutade.. .
Åt mina barnmatsburkar till middag som vanligt,
ni måste smaka grönsakslasagne, den är skit god.
Sedan när jag skulle hem hnde det en underlig grej.

Jag går på tåg perrongen och lyssnar på musik.
Så går en afrikansk kille förbi mig.
Han kollar på mig oh går förbi,
sen kommer han tillbaks och tar tag i min hand och hälsar.
Jag bara okej?
Han kunde inte svenska s han började snacka Engelska med mig.
Han sa att han såg mitt ansikte och var tvungen att ha kontakt med mig
och bla bla ...
Trodde det var någon smygfilmning eller något sådant så
jag började skoja med han.
Jag sa att jag var 18 och lite allt möjligt.

Han- har du pojkvän?
Jag- Vadå då?
Han- Jag undrar om jag får ta den platsen?
Jag- vadå? Vill du vara min bästavän?
Han- Nej, din pojkvän.
Jag- Hah!? va?
Han- Jag skulle kunna leva med dig i 100 år.
Jag- Du känner inte mig.
Han- Men ja ser din utsida, du är så vacker.
Jag- Man ska inte bara gå på utsidan.

Sen började han snacka om när kunde se mig igen?
Sedan vräcker han ur sig det värsta!?!
Han- Jag förstår att du röker.
Jag röker definitvt inte!
Jag- ursäkta?
Han- Jaaa :)
Jag- nej det gör jag absolut inte!
Han- Du är den första tjejen som inte gör det.
Jag- okej?

Han var skit jobbig sen till slut blev jag av med han..
Då går jag och ställer mig emot en vägg.
Då kommer en annan kille och kollar konsitgt.
" Nej inte en till!?! "
Men då var det Ju bara Humpmee haha, hampus det vill säga.
Så vi gjorde varandra sällskap på tåget.
Fick se en video på när jag och dennis dansade med varandra,
det var typ första gången vi pratade med varandra.
Haha, sen stressade jag till bussen.
Försökte sova på bussen men det gick inte!
För en bråkade med chaffuören om hur snabbt han körde.
Sen när jag klev av bussenskrämde en bil nästan livet ur mig.
Jag går på trottoaren så kommer en bil med
massa fulla killar i och tutar på mig!
Jag gick och dagdrömde så hoppade till som en känguru?
Dom måste verkligen ha fått sig ett skratt.

Sedan väl hemme får man inte ens äta ifred,
eller jag va dum nog att sätta mig med dom andra!
jag går och sätter med med mami och Juha.
Mamma- Jag var på sjukhuset idag med . . . . .,
och du vet ju att hon ha hålet i magen . . .
Jag- Mamma, tyst! Jag äter faktiskt.
Juha- Sådär gjorde hon emot mig idag också.
Jag- Jag ska fan börja snacka om bajs nästa gång vi äter tillsamans.
Juha- Jag ska lägga bajs i hennes mat.
Jag- Haha gör det.
Jag tar precis en tugga av maten.
Mamma- Juha har ollat det där.
Jag sitter med maten i munnen och kastar en bitch blick på henne!
Mamma och Juha asgarvar.
Mamma- vet du vad olla betyder?
Jag- Snälla, jag sitter och äter fortfarande . . .
Mamma- vad betyder det då?
Jag- JAG ÄTER!

Sen nu ligger jag här i sängen och tänkte sova,
eller ne.
Ska kolla på någon film först.
Pussar . . .





Kommentarer
Postat av: emma

hahaha ja gillar din familj!! va glad att ni e så öppna mot varandra å kan skämta, de e fan inte alla som kan :)

2009-08-05 @ 21:56:53
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0