Att förtränga saker

Till er som frågar saker som har hänt mig,
kommer jag tyvär inte svara på det.
För har man väl förträngt en sak vill man ju inte ta upp det igen!
Det är någonting jag är bra på,
att förtränga allt!
Man ska inte komma ihåg hemska saker som händer,
då går man bara och stör sig och gör sig själv ledsen.
Det är lika bra att glömma,
man kan ju ändå inte göra någonting åt det?
Tänk bara på framtiden.
Jag skriver inte allt på bloggen,
för då får jag bara massa frågor om det.
Och även fast jag inte skriver vissa saker på bloggen,
så får jag frågor om saker som hänt mig?
Vart får ni allt ifrån?




 


Kommentarer
Postat av: Julia

Du passar riktigt bra i det blonda!

2009-08-19 @ 15:51:59
URL: http://juliareriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0