Svar till frågestunden


Hur söt tycker du att du är från en skala ett till 10 ?
vad skulle du vilja ändra med ditt liv ?
Svar:  Jag tycker defintivt att jag är en 8,
inte en tia för att jag tycker jätte många är sötare än mig,
t.ex. Eva Longoria.
Hm, jag vill inte ändra något vad jag kommer på just nu,
jo att jag hade bättre kontakt med pappa och andra släktingar.

Har du varit full nångång?
vad hände förra helgen egentligen när du skrev massa saker som hände fast du inte ville berätta?
hur många haru lega me?;p
Svar: Ja, haha jag har vart full.
Jag kan tyvär inte berätta eftersom att det handlar om mina vänner också!
Haha det skulle du allt vilja veta va ;)
Jag säger bara så här, fler än 5 men färre än 15.

Varför har du dödat en kanin och en katt?
Svar: Jag har aldrig vart en riktig djurmänniska!
Katten vill jag inte berätta om!
Kaninen dog pga. att jag inte mata den.
Det låter skit hemskt, okej jag var skit hemsk!
Men jag kan inte göra något åt det nu!
Eller jo,
jag kan rädda djur igenom att inte köpa dom.

Jag vill jättegärna veta hur du håller dig i så snygg form! :D Liksom hur mycket äter du per dag och vad idrottar du? :D Älskar din blogg<3!!! :D
Svar: Jag har alltid haft bra ämnesomsättning,
så jag har aldrig behöva bry mig speciellt mycket om min kropp.
Men på dom senatse veckorna har jag känt mig väldigt i oform,
man kan inte äta godis varje dag som jag gjorde!
Så nu har jag ändrat livsstil haha.
Jag försöker jogga ca. 3 ggr i veckan sen dansa 1 gång.
Sen gör jag ben lyft på vardera ben och situps tills jag verkligen känner att jag inte kan göra mer varje kväll.
Sen äter jag inte godis varje dag och inte heller fettig mat.
Visst kan man göra de ibland,
men jag vill inte göra dte varje dag.
Frukost: En skål med mjölk och flingor.
Lunch: Skolmaten.
Mellanmål: Någon frukt eller godis (aa)
Middag: Broccoli och blomkåls soppa,
eller mammas mat.
Man ska aboslut inte banta,
utan bara motionera mer.
Man ska göra de som känns bäst och
man ska ha den kroppen man trivs i.
Naw tack :D
Vad glad jag blir <3

Är du beroende av sex?
Vad hände mellan dig och din pappa?
Har du haft en bra uppväxt och är du stolt över den du blivit?
Svar: Haha jag vet inte,
sex är ju skönt så man vill ju ha det,
men jag vet inte om jag är beroende utav det?
Det som hände emellan mig och min pappa skriver jag inte om!
Jo jag har väl haft en bra uppväxt,
visst har den haft sina dåliga stunder,
men jag är nog nöjd,
jag vet ju inte hur en annan uppväxt kunnat vara.
Om jag är nöjd över den jag är var en svår fråga.
Jag är nöjd över den jag blivit,
fast sen kan man ju vara onöjd över saker man gör osv.
Jag kanske skulle vilja ändra på vissa saker,
men jag är stolt över den jag är.

Hur många läsare har du ungefär per dag? :)
Svar: ca. 200.
Det går bara neråt och neråt . . .

Är du lycklig? :)
Svar: Ja jag är faktiskt lycklig.
Jag har underbara vänner och trivs bra hemma.
Visst har man dåliga stunder då jag är olycklig
men jag är lycklig nu för tillfället.
Plus min underbara pojkvän Anton haha (aa)

Du har sjukt snygg kropp hur håller du dig så smal?
Hur får man bättre självförtroende? jag ligger och gråter varje kväll för jag är så lång, jag känner mig så obekväm med alla i min omgivning för att alla är så mycket kortare än vad jag är. Hjälp
Svar: Tack,
läs lite högre upp så får du svar på den frågan.
Jag tror att man får bättre självförtorende om man är nöjd över sig själv,
utseende, personligthet osv.
Det är bara att acceptera vem man är.
Man är skapad så man är skapd.
Jag tycker långa tjejer är skit fint,
jag hör ständigt tjejer säga att dom vill vara långa.
Det du skriver berör mig verkligen,
jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga.
Jag tycker du ska vara nöjd över att du är lång,
och dom andra tänker säkert tvärtom,
dom vill säkert vara lång som du.
Om du vill ha någon att prata med så
maila mig gärna : [email protected]

Gillar du att sjunga isåfall sjunger du bra? vad tycker du om Elin kling? vilka andra bloggar läser du? läser du de stora och de kända bloggarna? beskriv du och din stil med tre ord. kan du gå ut utan smink utan att skämmas? vem är den bästa stil ikonen enligt dig? vad är din favorit rätt? hur ofta gråter du? vilken är din favorit film? vad brukar du äta till frukost. vem är sveriges bästa artist? använder du någon parfym? om du fick välja 3 saker att ha med dig till en öde ö vad skulle det vara? äter du mycket frukt och grönsaker? umgås du myvket med din familj? vad är de tre viktigaste sakerna i livet för dig..... haha nu var mina frågor ställda iallafall lite mycket frågor men whatever lixom :) ha en bra dag!
Svar: Jag HATAR att sjunga haha,
det är de värsta som finns.
Jag tycker Elin kling verkar cool och målmedveten,
hon vet vad hon vill.
Kolla bara på hur bra hon lyckats med sin karriär.
Oj, jag läser jätte många bloggar,
bla. Dessies, kissies, kenzas och sen mina kompisars.
Som sagt så läser jag dom stora bloggarna som också är kända haha.
hm, jag och min stil med tre ord . . .
Enkel, omtänksam och rolig.
Jo jag kan väl gå ut utan smink utan att skämmas,
men jag trivs bäst med smink!
Den bästa stil ikonen enligt mig är sig själv,
den bästa inspirationen helt enkelt.
Hm, min favorit mat rätt är kyckling tacos, mums.
Förut grät jag väldigt mycket,
nu gråter jag skit sällan.
När jag mår dåligt eller gör illa mig gråter jag haha,
fast då är de i min ensamhet.
Min favorit film är hundratals kan inte bestämma,
men ps. i love you är en av dom.
Till frukost äter jag mjölk med flingor,
barnflingor haha,
jag är en barnrumpa.
Enligt mig är sveriges bästa artist Carola.
Jag gillar henne inte men hon är ju känd, duktig osv.
Jag använder en rosa adidas parfym och en ljus beige björn borg.
Om jag fick välja 3 saker att at med till en ö skulle de vara,
en mobil, godis och läsk.
Jag äter inte alls mycket frukt och grönsaker.
Kanske en frukt per dag och grönsaker äter jag knappt.
Nja, jag umgås med mamma varje dag,
eftersom att jag bor hos henne.
Men jag umgås väl med dom lagom.
Dom tre viktigaste sakerna i livet för mig
är familjen, vännerna och bloggen.

Är du nöjd med ditt utseende??
Svar: Ja,
det är bara att vänja sig.
Visst skulle man ju vilja ändra några saker ibland.
Men jag är nöjd,
skulle ju ändå inte kunna göra något åt dte om jag var ful :)


har lapdancen gett dig något? rekomenderar du osv? =)
Svar: Ja de har det :)
Jag känner mig sexigare och så hjälper de nog i sängen haha.
Jag rekomenderar verkligen det,
de är skit kul.

Vad är det värsta och bästa du vet? :)
Hatar du någon?
Svar: Det bästa jag vet är godis,
fast har ju minskat de behovet mycket nu.
Det värsta jag vet är otroligt mycket,
falska vänner, såna som dömer,
krig, racism mm.
I vår värld finns det så mycket hemskt,
så det går inte ens att säga vad som är värst.
Hahah jo jag hatar några.

Har du några sexleksaker? ;)
Svar: Haha nej,
jag hade en dildo men den gick sönder.
Fick den av två killkompisar i födelsedagspresent,
sen råkade jag ha sönder den.
Den gick inte sönder utav att jag använde den,
utan jag slog sönder den.

Vad hände med kaninen & katten? Berätta varför de dog!
Svar: Det står högre upp :)

vad hände mellan dig och din pappa?
skulle du vilja bli en större bloggare?
love you blogg=)
Svar: Hm,
det hände något men vad tänker jag inte säga.
man kan ju inte alltid hålla sams!
Jag vet faktiskt inte om jag vill det,
är nöjd med er läsare jag har och
jag trivs så som det är.

Hur många besökare har du?
Är du nöjd över din kropp/utséende? :)
Svar: Ca. 200 unika per dag,
det går bara neråt och neråt haha.
Jo jag är nöjd :)

vad hände emellan dig och din far?
Svar: det du ;)

vad vill du arbeta med i framtiden? är du intresserad av mode? skulle du gå naken till skolan för en miljon?
Svar: Jag vill gärna jobba som egen företagare eller chef,
det tror jag passar mig.
Nej jag är inte specielt intresserad utav mode.
Haha lungt att jag skulle :P

Vilken bh storlek har du? Får man större bröst av p-piller+
Svar: Jag har oftast b70 men ibland a70,
jag har små bröst men älskar dom ändå.
Jag fick större,
men det är ju olika ifrån person till person.

gymnasieval?
Svar: Jensen södra, nti och John bauer.
Ska ha Jensen södra som först sen har jag ändrat lite.
Men har kommit in premiliärt så de blir den,
i handelsriktad linje.

har du hatar/tyckt illa om mig ngn gång? :)
Svar: haha jo förut ;P

Hoppas ni är nöjda med svaren,
och är de något mer så är de bara att fråga på.



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0