stan med bästavän

Summering av dagen:
Först var jag iväg och shoppa lite med mamma, smink osv.
Sen åkte jag hem och fixade mig för skulle in till stan och äta med Johanna.
Vi hittade ett mysigt lite ställe men salladen smakade skit och sen var vi omringade av pedofiler.
Ókej jag ska inte döma dom men dom glodde som om dom aldrig sett några brudar.
Sen tappade jag kameran och var tvungen att böja mig med rumpan rakt framför ansiktet på dom,
det var deras sista blick på min rumpa för sen gick vi.
Sedan åkte vi till gamla stan och satte oss vid vattnet,
problemet var bara att vi kom en dag försent för solen var borta!
fast vi satte oss där och prata och drack våra jordgubbs smothies.
Nu orkar jag inte skriva mer för jag somnar när som helst . . . .



Jag är sååå egenkär.


Den äckligaste salladen någonsin.
Den ser god ut men smakar spya.



Bara för att du är bäst älskling.



Åh kan inte sluta älska mig själv.


bara för att det var så grymt jävla tråkigt väder i Stockholm idag!

Kommentarer
Postat av: linnea

Det ser riktigt mysigt ut måste jag säga :)

Hoppas du mår bra idag

2009-04-05 @ 23:46:31
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0