Roliga timmen eller roliga dan

Så nu är Gossip girl slut,
det var ett skit dåligt avsnitt!
Kan inte fatta att jag ödsla tid på att titta på det!
Men iallafall nu kan jag berätta om min dag.
Åkte in till stan med Anton hun, samir, hassan och hichem.
Samir köpte sina saker och vi chillade haha.
Kollade på en kille ifrån Danmark som stod på gatan och uppträdde.
Var snäll och gav han 20 kronor för hans fina uppträdande.
Sen gjorde vi lite olika,

samir b.la köpte en balpresent till Johanna.

Iallafall på tåget hem så fes en av oss hela tiden,

höll fan på att kvävas ihjäl.

Jag klarar tyvär inte av andras fjärtlukter!

Sedan så åkte jag och mamma moped till en Ip, plats.

Trodde jag skulle dö på vägen!

Min mamma kan inte köra bil bra och gissa hur hon då kör moped?

Men jag överlevde som tur.
Sedan kollade vi på Gurras fotbolls match,
dom förlorade med 9-3 men dom spelade emot äldre,
så dom har en ganska bra ursäkt.
Det var så roligt att se gustav så lycklig när han gjorde ett mål.
Lycka Lycka Lycka . . .
Sen åkte jag hem och sen tog jag mopeden upp till Linnea
och prata med henne, mysigt :)
Sen åkte jag hem igen haha och kolla på Gossip girl
och snacka me Jollan.
Det var ett stort steg av mig att köra moped,
har lovat mig själv att inte köra det mer.
Men det gick bra,
tror faktiskt att jag ska börja köra igen.

Pics:



Tänk att vi snart inte kommer gå i samma klass längre :(



Haha stanken var outhärdlig.



Min älskling <3<3<3<3<3¨


 


Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

gulliga ni är :)

2009-04-26 @ 20:45:37
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: klara

vem är killen? anton?=)

2009-04-26 @ 20:52:14
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Är du och Anton tsm eller ba sjuuukt bra vänner?

2009-04-26 @ 20:52:33
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: anna

hej :)

gillar din blogg!

är du tsm med anton? :) <3

2009-04-27 @ 09:42:33
Postat av: kajsa

är ni tsm ? :) kysste n varandra :O? _)

2009-04-27 @ 09:44:21
Postat av: Anonym

kan du inte fota den där svarta mjukisdräkten du skulle få?

2009-04-27 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0