Roliga minnen




Haha hittade finfina bilder på mig och Andreas som ja var tsm med i sommras.
Undra hur många andreas jag har vart tsm med?
Iallafall så ska vi grilla någon kväll med alla.
Även fast de inte vara så länge så har man minnen haha.
Till exempel kryssningen fast då var vi inte tsm men ändå!
Jag spydde ner hans kompis rakt i ansiktet, blää.
Haha och jag blev skit förbannade på dom för det var bara jag som tjej
och dom tre killarna.
Så hade dom gett bort min del av ölen till några tjejer!
Och jag blev skit sur och gick över dans golvet och gav den ena en bitchslap.
Sen så erbjöd tjejerna mig ölen när dom redan hade druckit man ba nej tack! 
Haha fast de roligast var när vi blev utslängda ur baren.
Vi satt där och hade de mysigt och sjöng kareoke,
sen dök det fram lite sprit och jag vet inte vad.
Iallafall så kommer någon vakt och börjar skälla ut oss för man
fick tydligen inte ta med dricka!
Och alla killarna ställer sig och skyller på mig,
och jag bara sitter där oskyldig medans alla glor på mig.
Sen sluta det med att jag spillde ut spriten emellan mina ben så folk måste trott
att jag kissat på mig.
Juste nu när mina föräldrar läser det här kommer dom tro det värsta,
men jag drack ju faktiskt aldrig spriten eller ölen.
Hahah men det var iallafall grymt kul.
Ví hade betalat 300 kr tror jag för en stor buffe,
men vi är så korkade och hamnade på ett annat matställe,
där samma matkort funkade men där fick man en köttbulle
med någon finsk äcklig mat.
Vi insåg sen att i andra buffen fick man ta hur mycket som helst och att där fanns det
tårtor och allt annat gott!
Fy fan vad sur jag blev på mig själv då.
Ne de som hände där stannar där mer ska jag inte nämna!
och jag kommer alltid komma ihåg den kryssningen.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej Emmas föräldrar!

Om ni läser det här så ska ni veta att jag inte heller drack något av spriten. Det var alla andra. Jag är helt oskyldig

2009-04-16 @ 20:37:48
Postat av: rrrenate

HAHAHAHAHAH kommentaren av andreas.

fan va kul de måste ha varit. :)

2009-04-16 @ 22:25:31
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0