Nu är denna kväll slut

Dejten gick super.
Först bjöd han mig på fika,
sen kollade vi på biopremiär till filmen " the reader ",
Efter det gick vi längs vattnet inne i stan, sen satt vi och prata vid en park.
Det slutade med att han fick bära mig därifrån till tc,
för jag var rädd att mina klackar skulle gå sönder haha.
Stackarn, där kände jag mig divig!
Vi träffade också på en utav programledarna i ballar av stål.
Sen åkte jag hem och så är det människor här hemma.
Blev lite chockad när jag kom hem!
Anders flickvän var här,
skit snäll och trevlig så vi har suttit och snackat på Engelska.
Jag ska kanske följa med henne till Gambia,
mamma var snabb och säga att hon betalar.
Vill hon hon såå ogärna ha mig hemma?



Stackars hichem som fick utstå mig haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0