nasty shit!

Det blev en hemmakväll ändå.
Fast det var inte mitt egna val eller jo det kanske de var.
Hade tänkt byta lakan innan för jag vet att när jag kommer hem
och har duschat vill jag sova i en nybäddad och fräsch säng.
Men mitt andra påslakan sätt var inte tvättat!
Det har legat i smutsen en vecka och dom sa att det var tvättat,
men nej det var det inte!
Så jag tänker sova med en filt på golvet inatt,
för jag vägrar att sova i den sängen!
Jag ställde ju liksom alla mina skor där.
Dom borde akta sig så jag inte häller " sluta bitar nagla vätska " i deras munnar.
Kommer ihåg när gurra var liten och han gjorde mig förbannad.
Då tog jag den där lilla flaskan med " sluta bittar naglar " vätska.
Så tog jag tag i G och öppnade munnen på han och hällde i.
Jag tänkte aldrig på hur farligt det är!
Plus att det smakar ju skit, det är därför man ska ha det på naglarna så att man slutar att bita.
Och jag kommer ihåg hur han skrek och grät och allt möjligt.
Jag kan inte själv nu efter förstå att jag gjorde så,
riktigt hemskt.
Ibland förstår jag mig inte på mig själv.
Varken vad jag gör eller hur jag tänker?





Usch så många gånger jag vart dum emot dig.
Vilken tur att jag är snäll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0