Morsning korsning

Oj jag har sovit lite väl länge så hinner inte till kyrkan.

Fick lite skuldkänslor nu.
Men lär inte hinna nu heller för är borta i Kista!

Iallafall så blev det en vildkväll igår,

fast sen hände de lite mycket så gick hem till mormors lägenhet

och somna med lilla gulliga Robinho.

Iallafall så fick min låtsas morfar en moped haha,
skit fin!
Han gick nyss också för att köpa hamburgare till mig och mamma haha.
Iallafall så ska jag få nummer till en kille som går i skolan jag sökt till.
Hans mamma vill att vi ska gifta oss (aa).
Näe men nu ska jag äta lite hamburgare,
have a nice day sweethearts!


( En gammal header jag hitta på datorn mormor fått av oss. )


( Bara för att bilden är så sexig! haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0