Min dag

Försov mig!
Som tyvär har börjat bli en vana. . . .
Sen var jag i skolan fast idag var de faktiskt skit roligt.
För en kille som överlevde andra världskriget berättade för oss om det.
Tycker det är så jävla hemskt!
Det var intressant att lyssna på.
Men får skriva mer om det imorgon.
Sen hämtade pappa mig efter skolan och vi åkte och fika och prata.
Efter det när jag kom hem så ringde mamma och fråga om jag ville med
på Iron Maidens film " flight 666 ",
när dom har filmat deras turne.
Och självklart ville jag det!
Dom var ju på deras konser sum 08 fast inte jag,
fast jag gillar ju ändå inte deras musik så mycket haha.
Så jag, Gustav, Mamma & Eva åkte hem till Micke och hämtade upp han,
sen åkte vi in till någon biograf?
Filmen var väl helt okej.
Sen upptäckte vi att mamma fått böter på 1000 kronor.
Haha så blir de när man inte kan skyltarna.
Näe fast de var lite mitt fel,
jag sa att dom betydde att man fick parkera,
jag var nästan helt säker på det!
Synd att jag hade fel . . . .






Svarar på frågestunden imorgon <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0