Lurad i butiken?

Var inne i stan som sagt med Linnea och grabbsen.
Först hjälpte vi Samir med balkläder,
sen köpte jag två par nya solbrillor även fast två är beställda haha.
Haha Samir blev lurad inne på dressman,
stackarn.
Sen hittade jag mina balskor och fluga som matchar klänningen som jag ska ha,
ska köpa den till han imorgon.
Senare kom också Anton och Martin också och vi åt på tacobar.
Nu längtar jag verkligen tills balen alltså,
jag ska gå med anton, Johanna med hichem och andra Johanna med samir.
Men nu måste jag ut och grilla med la familia.
Sen blir det antingen fest eller grillning eller hemma kväll?
Vad lockar mest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FEST :D

2009-04-25 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0