Livet suger vissa stunder

Sov skit gott tills jag blev väckt!
Vill inte kliva upp för min dag ser inte så lovande ut:
1. Plugga.
2. Plugga.
3. Äta.
4. Plugga.
5. Ut och springa.
6. Äta.
8. Bada.
9. Plugga.
10. Sova.
Idag måste jag göra klart arbetet om lägenheten åtminstonde,
hann lite igår men inte mycket.
Fast jag kan tänka på hur skojsigt det kommer vara hela veckan.
För imorgon ska jag vara me Jollan, på onsdag är de dans, på torsdag ska jag vara med johanna,
på fredag är det fest, på lördag ska jag föröka åka på kryssning med några, fast någon måste vara vuxen!
Så om jag tänker positivt är de ju bara den här dagen!
Hoppas bara vi kan fixa mitt hår idag,
för jag tänker absolut inte gå till skolan som pippi långstrump!´







Kommentarer
Postat av: mois

när börjar ni skolan?:)

2009-04-13 @ 11:37:39
URL: http://msstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0