kebab

Hade skolans dag idag så åkte hem runt kvart över åtta.
Först slutade vi runt två så då åkte jag, johanna, samir och älsk in till stan.
Johanna skulle köpa sin balklänning och sen åt vi.
Haha jag och s åt kebab, mums och dom andra någon kyckling.
Iallafall så åkte vi tillbaka till skolan sen,
mitt arbete var att jobba i cafet.
Inte alls så farligt, satt där i någon timme sen gick jag och var med dom andra.
Några hade frågat om min balklänning och ni får se den efter min bal!
Men om ni leta efter bra balklänningar så finns de fina i/ på:
Souk gallerian, Stureplans gallerian, Scala . . .
Min finns i någon av dessa butiker.



jag pimpad anton med diadem och mobil ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0