Kända bloggare hänger på pizza hut haha

Hade np i matte idag
och jag tror de gick bra, hoppas det.
Sen var det inget annat speciellt i skolan.
Jo vi fick skit goda pommes med någon sås till,
haha skit intressant.
Iallafall så åkte jag in till stan med Jess och åt och fika.
Sen ställde jag mig och dansa inne på seven eleven så gör hon också det,
så ser två killar det haha.
Så när vi går ut så sa dom att vi var duktiga på & dansa,
sen vinkade dom av oss.
Så alla som vill hitta killar,
ställ er och dansa på seven eleven.
Sen när vi gick förbi pizza hut satt kisse, Amir ( gaybloggen ) och några andra där.
Man såg verkligen en blondin med stort hår sitta där haha,
men riktigt söt va hon, trodde hon skulle vara fulare.








Den sista bjuder vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0