jag vet någon som inte kan sova

Det blev lite mysig grillning med familjen ikväll,
eller mysig och mysig vet jag inte.
Jag satt och glodde på Star wars och dom andra vet jag inte vad dom gjorde.
Jag måste bara säga det att jag ÄLSKAR star wars filmerna hahah.
Jag vet inte varför, dom är bara så bra.
Sen iallafall  när vi åt så insåg jag att jag tappat tycke för kött!
Jag blir lite äcklad när jag äter de utan anledning,
det var samma sak med hamburgarn idag, jag lämnade mer än halva.
Jag kanske borde bli en vegetarian på halvtid.
Asså att jag bara äter vissa köttprodukter som jag gillar.
Men nog om det, jag borde sova nu . . .
Men jag ligger ner i fem minuter sen måse jag upp igen?
Så ska sitta här tills jag nästan somnar,
datorn är ju värsta sömntabletten.


Min sexiga pyjamas.



Bara för att jag är så duktig på paint :) *stolt*
Blev jag inte mycket snyggare?
Värsta makeovern ju haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0