Jag lever

Sorry för dålig upptadering.
Men igår iallafall så hitta jag min balklänning,
tänker inte lägga ut den för jag vill inte att någon ska ha likadan!
Sen åkte jag och bejbi och solade, hon är en kräfta för tillfället haha,
medans jag fortfarande är ett spöke.
Sen sov jag hos henne.
Sen imorse åkte jag med henne och johanna till skolan.
Ska berätta mer sen när jag kommer hem för är i skolan för tillfället.
och ännu en gång, pappa om du ser det här så svarar jag inte för min mobil är av.
Juste fan jag har dans idag, grymt kul.
Ska föröska komma ihåg att ta med sakerna oxå.
Näe nu ska jag chilla med Samir.
Skriver sen, lovar <3

Kommentarer
Postat av: emma mackay

var köpte du balklänningen? ska också köpa snart men behöver tips var ifrån =)

2009-04-15 @ 15:21:57
URL: http://emmaochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0