Jag hatar klockan

Precis när jag gick utanför dörren såg jag bussen åka förbi!
Klockan var fem i och den skulle gå hel,
vem har fel på klockan?
Säkert bussjävlen!?!
Så fick springa in till mamma och be henne köra mig.
Sen var jag bara tvungen att köpa donuts på seven eleven,
mums.
Det har vart en riktigt socker dag idag,
de får inte bli en vana igen.
Sen var det bara att köra på med lapdancen.
Hahah mamma kanske ska börja nästa termin,
jag har tänkt att fortsätta med lapdancen,
men också börja på bollywood dans.
Sen var det bara att åka hem,
snackade med Anton hela vägen haha.
Vi är roliga han & jag.

" Anton och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika.
Anton är snäll, jag är dum,
Anton är korkad, jag är smart,
men eeenn sak har vi nog gemensamt,
HUMORN! "






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0