Jag är en fuskare

Idag failade jag totalt på idrotten!
Jag orkade inte springa elljusspåret,
så jag skulle gå istället.
Då går jag med Samir, Hichem och Anton.
Sen finns de en genväg som vi bestämde oss för att ta!
Efter en stund ville Hichem och Anton springa ändå så de var bara jag o s kvar.
Sen går jag och Samir,
tills vi komer till målet.
Lärarn- Sprang ni hela?
Jag- Nej de gjorde vi inte.
Hur kunde hon veta det?
Iallafall så gick jag till godisaffärn direkt  efter och köpte
godis för 50 spänn.
Det ligger gott i magen just nu.


Jag imorse!


Samir har fin mage.


Min goda broccoli i blomkåls soppa som jag äter varje dag.


jag för ca. 3 minuter sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför får du aldrig finnar fastän du äter massor av onyttiga saker?

2009-04-22 @ 15:34:16
Postat av: beatrice ♥

hah , då är jag med en fuskare :D

2009-04-22 @ 18:41:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0