jag är en duktig flicka

Så nu har jag joggat i ca. 50 minuter.
Först jogga jag en större bit men sen när jag kom hem ville jag jogga lite till,
så tog en kortis runt där jag bor.
Det är så härligt när man springer i solen och vinden blåser i ens hår.
Fast sen blir de jobbigt när man svettas.

Så här såg jag ut efter en svett tur:


( svett Emma haha, det får bli mitt nya smek namn här hemma.
Vi har redan några smeknamn men dom är rätt hemska haha,
min syrras är värst! Blygläppsflickan.
Det är inte serisöt så de har inget att göra med henne.
Btw så kom hon nu. )

Kommentarer
Postat av: beatrice

du är ändå söt!

2009-04-03 @ 11:11:40
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0