Ipred

Ni vet att man inte kan ladda ner nu för att nu har företagen rätt att söka upp ip: adressen.
Jag vet hur jag ska göra för att kunna ladda ner ändå,
jag går bara in på grannens trådlösa och så åker hon fast haha.
Kanske lite taskigt men jag älskar filmer och dom flesta gamla går ju inte att hitta i hyrfilmbutiker?
Iallafall så satt vi och diskutera nyss att man inte kan gå in på utorrent,
men mina föräldrar tror mig inte så hoppas dom får böter!
Då skulle jag dö av skratt, för vuxna tror ALLTID att dom har rätt.
Plus att mamma kallar mig för Alfons Åberg?
Vilken kränkning, jag är varken en teckand liten skalle-per,
eller en kille!
Jag är en stolt riktig tjej!



Kommentarer
Postat av: vesna

söt du e på bilden =)

2009-04-02 @ 21:51:20
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är lika platta...

2009-04-03 @ 08:01:35
Postat av: Tin

Osmart drag, för då kan du åka dit för bedrägeri vilket OCKSÅ. ;)

2009-04-03 @ 11:44:07
URL: http://tins.devote.se/
Postat av: hanna

pratar du om sidan thepiratebay eller? alla sidor??:O

2009-04-03 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0