I am a bad bloggare!

Hann inte skriva imorse och sen hade jag prov,
så han inte skriva i skolan heller!
Jag vet jag får faktiskt skuldkänslor.
Iallafall så är det ätnligen VÅR och äntligen försvinner min deprimerande period.
Jag behöver ljus för att må bra! Solljus och inte glödlampor.
Iallafall så hade vi lottdragning idag,
alla i kassen har fått en pärm med lotter som ska säljas
och min låtsas pappa köpte alla mina haha,
så jag slapp anstränga mig.
Men som vanligt så vann vi ingenting haha,
fast pengarna var ju inte kastade i sjön utan dom går till vår klassresa.
Förut var vi på Gotland och nu ska vi till Polen.
Men nu ska jag ut och springa,
Något undre har skett alltså.
Jag är igentligen skit lat men nu går jag ut och springer?
jag är nog inte riktigt frisk.





Sexiga miner va haah, vem blir inte kåt liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0