hemma

Shiet vilken dag haha.
Mamma hämtade mig i skolan med syrran för vi skulle ut och äta.
Först skulle vi fixa pass åt mig,
gissa hur jävla jobbigt det var?
Vi fick åka till pappas jobb så han kunde skriva på,
sedan fick vi åka tillbaks,
men då glömde först mamma sitt pass som behövdes,
så vi fick gå tillbaks,
sen glömde hon sitt kort,
så då fick vi gå tillbaks igen.
Fan vad omständigt de blev!
Sen kom vi iallafall iväg.
Då skulle vi först köpa några moped delar men dom fanns inte inne,
så fick beställa dom istället.
Sen gick vi äntligen och åt,
fast maten var inte så god!
Sen när vi hade lämnat jossan åkte jag och möte Linnea så gick vi hem till henne,
och nu är jag hemma.
Har skit mycket att göra så det är bara att sätta igång.
Juste någon frågade om min svarta mjukis dress som jag skulle få om jag var snäll,
men jag var dum så fick den aldrig!?!

Bilder ifrån idag:





Jag och dagens outfit.
Ska bara duscha sen  kommer fler bilder (aa)

Kommentarer
Postat av: phiie

tack! :D visst :)

2009-04-27 @ 21:35:34
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh vart har du köpt linnet ? :D

2009-04-28 @ 09:21:20
Postat av: L

Guud vilket snyggt linne ^^

vart ifrån, och tror du att det finns kvar?

2009-04-28 @ 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0