god morgon bitches

Så nu är jag vaken och faktiskt pigg.
Halva familjen, Juha och Joel har åkt till Finland.
Så det är bara girlscrew hemma haha.
Idag är det ändrade planer, ska på 60 års fest tror jag de var?
Min halv morfar fyller år,
sen får jag ju träffa söta Robinho också.
Men ska iallafall sova över där borta,
så ni får klarar er utan mig en fredag.
Buhuh, jag förstår att många tårar kommer fällas haha.
Ne jag tror ni överlevare,
iallafall så ska jag äta lite choklad nu doppad i mjölk, mums.
Aja men nu ska logga ut, ciao.







Dagens outfit:



Svart midjekjol, Mq.
Grått linne med spets, Bikbok.
Marinblå kofta, fått av kussen.
Strumpbyxor, Lindex.
Pärlörhängen, butik på drottning gatan.
Halsband, bästis hjärtat är löpt på guldfynd
och silverhjärtat med mönster fick jag i dop present.


Kommentarer
Postat av: B E A T R I C E

sötare kan man inte bli!

2009-04-17 @ 16:28:56
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0