Eran favorit är hemma nu

Jaop, då var man hemma då.
Har haft en riktigt tuff dag.
Det hela började med ett jag klev upp en halvtimme innan bussen gick!
och jag behöver en och en halv timme på morgonen för att hinna.
Tänkte stanna hemma men sen ångrade jag mej.
Sen hade vi rätt så roliga lektioner fram till lunch,
för då var det MUSIK!
Och för er som känner mig så är jag jävligt omusikalisk.
Satt typ och halvsov,
jag är inte ens intresserad utav det.
Sen var det en till lektion och sen fick jag gå ifrån sjukhuset,
för jag missade min buss precis!
Näe den har dagen har vart allmänt jobbig,
ignonerar dom flesta också. . . . .



Dagens snabba outfit:
Blåa jeans, Tiger of sweden.
Tunika, Bikbok.
Svart kofta, Zara i think.
En beige stickad kofta, Stockolm Lm.
Jacka, H&m.
Svarta pumps, h&m.
Scarf, H&m.
Väska, stockholms missionen.
Idag hade jag nästan en svart dag . . .



och gissa vad jag ska göra nu då, städa och plugga.
Skulle igentligen ha vart med Johanna w men hon firar 2 månaders dag med sin loverboy,
en sån där dag som jag aldrig kommer att fira.
Iallafall så är de lika bra att städa då, de står typ soppkoppar under sängen
och lite överallt.




Min nya sexleksak "pilatesbollen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0