Emma is a dumbom

Okej har vart med Jessika hela dagen men nu kan jag blogga.
Någon kommentera och undra varför jag inte bloggar längre?
Men nu när solen är framme är man ute och myser med vänner.
Jag har märkt det på många andra bloggar också
att de blir färre upptaderingar.
Fast jag ska inte jämföra mig med andra
för min är inte som någon annans!
Min är ju bäst helt klart haha (aa)
Min mamma har nu också officielt insett
att jag är 16 år.
Det känns skönt, jag orkar inte att vuxna hela tiden ska tro att man är för ung för allt.
Jag kan göra nästan lika mycket som en 36 åring.
Okej några små detaljer eller stora,
men jag kan fortfarande vara smartare!



Oj hade lite mycket pusch-up,
men helt ärligt,
så gillar jag när mina bröst ser stora ut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag gillar din blogg!

2009-04-21 @ 15:06:49
URL: http://pandaas.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag gillar din blogg!

2009-04-21 @ 15:07:24
URL: http://pandaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0