Dagens outfit

Vaknade klockan sex men min kropp protesterade,
så sov till halv sju.
Låg och lyssnade på mammas och gustavs konversation om hans mjukisbyxor.
Han vill ha mjukisar och mamma tycker jeans.
Jag kommer ihåg att jag inte fick ha mjukisar för pappa,
för att det såg för slaffsigt ut på mig och det kan jag förstå.
Så fick bara ha det en gång i veckan.
Men enda anledningen till att jag ville ha det,
var för att jag inte fick.
Så om Gustav fick ha det skulle han inte vilja ha dom ändå.
Iallafall så sluta det med att han hade det,
fast även fast han fick ha det så ville han ha dom!
Okej jag har inte alltid rätt tydligen!




Jeans som jag klippt hål i, diesel.
Vit tröja, Peak performance.
Sidenband, tagit ifrån en klänning.


Kommentarer
Postat av: edubbelv

Sv: Jag med och tack detsamma! :)

2009-04-20 @ 16:49:14
URL: http://edubbelv.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jo allt är bara bra med mig :) hur är det själv då? :) kram kram :)<3

2009-04-20 @ 19:22:50
URL: http://larssonmikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför bloggar du aldrig längre?

2009-04-20 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0