Dagens låt

Klev upp hyffsat pigg.
Ska in till stan och hjälpa Samir igen haha,
fats idag sklle inte hassan med utan hichem och Anton.
Sen ska jag hem och gå på Gurras första fotbollsmatch,
har lovat att komma så då är de ju en självklarthet att jag ska stå där och heja på honom!
Sen ska jag träffa Linnea.
Den här dagen ser bra ut :)

Sen igår så hade jag en msn konversation med ett ex.
Så från ingenstans så säger han att en tjej hälsar.
Jag- Okej vem det nu är.
Han- Det är min fru :)
Jag- Haha okej.
Han- Hon ska bli mina barns mamma :D
Jag- Okej :S och varför säger du det till mig haha?
Det var ju tur att någon ville få hans barn haha.
Tyckte de var så roligt att han bara slänger ur sig en sån sak,
jag skriver inte precis till mina ex - min nya pojkvän ska bli pappan till mina barn.
Aja ibland är folk allt konstiga.



" Come to me on friday, saturday or sunday, but i can`t wait to Monday . . . "

Kommentarer
Postat av: blidell

"han som spelar vampyy"

det finns många snygga som spelar vampyrer. men jag antog att du menade Edward Cullen som alla brudar är kära i. jag tycker isåfall Jakob black är snyggast. iaf nu när han har klippt sig. han skulle jag inte tacka nej till. jag skulle inte tacka nej till Edwards bröder heller. speciellt inte Emmet! MHM!



<3

2009-04-26 @ 11:05:14
URL: http://blidells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0