Dag inne i stan

Gissa om jag har ont i fötterna nu!
Åt iallafall gott på pizzahut och sen direkt efter fikade jag ekologiskt,
men det var inte lika gott!
Iallafall så handlade jag lite också,
en väska och lite tröjor ifrån stockholms missionen ( second hand ),
sen hittade vi världens gulligaste stekpanna haha.
Det var trevligt att vara i mickes butik också.
Sen har man en mamma som är lite efter.
Jag drar in henne i en vintage butik,
sen drar hon ut mig rätt snabbt.
Hon- Det såg ut att vara begagnade kläder!
Jag- men det är ju det?
Hon- Aha oj då.
Sen träffade jag en skit het väktare men det kan jag inte skriva om i bloggen!
sen hann jag inte åka till strueplan med johanna,
men får göra de nästa vecka istället.
Helt plötsligt känns det som om att tiden inte räcker till!




Den gulliga stekpannan som gör hjärtformade ägg.


En röd tröja med snörning där bak.


En rosa trekvarts ärmad kofta.


En tunika.


Svart vanlig väska.

Sedan kommer en ego bild okej två :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0