Åh jag är överlycklig

omg omg omg . . .
Kom nyss hem och gissa vad?
Jo jag har köpt min balklänning.
Det var ödet när vi fann varandra.
Den har vart slut i flera veckor nu
och idag sa hon att dom inte skulle få in den färgen i minsta stlrk något mer.
Jag blev alldeles förbryllad och vi letade vidare.
Hittade inte ett skit,
sen sa jag till Jollan att jag bara vill in en snabbis och titta.
Då ser jag att skyltdockan har just den klänningen i den färgen.
Jag frågade ju självklart om klänningen och hon blev själv chockad över att den va där.
Den är tydligen slut i hela sverige.
Iallafall så köpte jag den direkt.
Köpte också liten fin kuvertväska och stilettklackar till.
Åhh är såå jävla lycklig nu.
Puss på dig ödet.
Var iallafall inne i stan med jollan, linnea och Samir.
Johanna hittade också en skit fin klänning
och linnea har redan en :)
Gud jag är alldeles uppe i varv.
Bal bal bal . . .
Längtar för mycket.




Jag och älsklingen.
Det går inte att beskriva hur lycklig jag är över oss.




<3

Många frågade om linnet jag hade på mig igår.
Den är köpt på stockholms missionen men kommer ifrån början från H&m.
Jag vet inte om dom har kvar den,
Men till nästan varje sommar säljer dom linnen i samma modeller.
Skriver efter desperata hemmafruar.



 


Kommentarer
Postat av: EBBZA

Åhh va söta =)

2009-04-28 @ 21:22:35
URL: http://ebbza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut en bild på balkläningen :)

2009-04-29 @ 19:46:29
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

så sjukt söta! :)

2009-05-01 @ 10:37:01
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0