Veckans lista

Nu är allt över, mitt hår är brandbils färgat och imorgon är det fotografering, kan lika gärna hoppa ut igenom fönstret. Fast det kommer passa till spex fotot då jag ska vara catwomen, här är lite bilder:


Det här var 4 gången vi färgade!


Älsklingen fanns där hela tiden och frågade varför jag inte behöll det bruna!


Spex foto outfit för imorgon.


Efter 5 färgningen såg det bara gult ut......






1. - Syskonkärlek-  Den här veckan har jag och min syster ( www.jossazatpea.blogg.se ) funderat på att skapa en blogg tillsamans för det skulle nog lyckas väldigt bra. Två systrar & två skilda världar. Får se hur det blir, vad tycker ni? Det är iallafall riktigt mysigt att ha syskon som man kan prata med, ett stort plus för det.

2. Tjäna sina egna pengar- Det finns inget bättre än att ha köpa något som man betalar själv för pengar som man har jobbat ihop. Då känner man att man verkligen förtjänar det man köper. I just love it ....

3. Städa- Jag hatar att städa, någon som gillar det? Man får ont i ryggen och det är ansträngande, speciellt damsugning. För att jag ska få min månadspeng måste jag damsuga! Men jag orkade inte den här veckan så dom drog av 100 kronor. Antingen är det jag som är lat eller dom? Varföe kan dom inte göra det själva för?

4. Blondering- Efter idag kan man ju ha gissat att det skulle ha kommit med på listan!?! Är fan frustrerad. Det står att man blir blond på förpackningen men jag är inte blond utan gul? Det är en stor skillnad. Funderar på att färga brunt imorgon men har redan lagt ner 500 kronor på den här skiten.

5. Mcdonalds- Fan vilken dålig service dom har. Idag så beställde min låtsas pappa 3 Qp menyer och en chiken meny på en drive in, när han kom hem och vi skulle äta gissa vad som fanns i påsarna? 9 pommes paket, den som la i dte måste ha vart lite borta när han/hon gjorde det. Sen svara dom inte ens när man ringer?

Nu ska jag sova, sussa gott allihop!

Kommentarer
Postat av: E

Vad händer i dag? :)

2008-09-29 @ 08:32:09
URL: http://otteer.webblogg.se/
Postat av: Anonym

- NEH MEN DET VAR JU VISST FINT :O ?

2008-09-29 @ 10:46:11
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Lia

haha är ud blond nu då? :D:D

2008-09-29 @ 15:28:56
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: Liene

har du blonderat håret nu! Grymt snyggt:D



Hoppas du vill samla på röster om att bli veckans bnästa bloggare, se i min blogg.

2008-09-29 @ 15:30:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: kristin

på tal om donken och drive in, så fattas det alltid något och man får aldrig hem rätt saker. det är så irriterande. men 9 pommes paket, undra om dom verkligen kollade vad dom hade lagt i påsarna eller inte ;O

2008-09-29 @ 16:07:01
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0