Pizzatime

Åkte med min låtsaspappa och handlade pizza, eftersom att mamma inte är hemme orkar ingen laga mat!
Åt en sån där bananpizza och den var mumsig... Gjorde nyss ett test på internet, och de här är ju knappast jag!! Jag är mer catwomen defintitvt än en tjej i grön klädsel för jag hatar grönt! Nu blev jag på dåligt humör.



Your results:
You are Poison Ivy
Poison Ivy
30%
Dark Phoenix
22%
Juggernaut
16%
Mystique
16%
Green Goblin
16%
Catwoman
11%
The Joker
10%
Lex Luthor
10%
Dr. Doom
10%
Kingpin
9%
Venom
0%
Magneto
0%
Apocalypse
0%
Mr. Freeze
0%
Riddler
0%
Two-Face
0%
You would go to almost any length for the protection of the environment including manipulation and elimination.
Click here to take the Super Villain Personality Test

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi :)

2008-10-14 @ 19:36:18
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: H*

- awh tack , tyckte du om den ? ;D puss

2008-10-14 @ 19:39:05
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0