Pinsamma Emmsan



Japp, åkte ifrån skolan till tc och kollade upp vart bussen gick sen gick jag och handla massa mat och godis och sedan åt jag lunch. Sen i väntan på bussen stod det hur många människro som helst och jag bara : Oh no! Jag ville ju sitta själv! men sen på bussen sprang jag till sättena där bak och  hoppades att ingen skulle komma men precis innan bussen gick kom en kille några år äldre än mig och satte sig!


Bussen innefrån!

Han satt och lyssna på musik och sedan somnade han och då var jag tvyngen att gå på toa. Problemet var att han satt med benen över så jag var tvyngen att kliva över han! När jag väl står där med hans ben emellan mina och verkligen försöker smyga vaknar han! Han blev skit rädd! Det skulle jag också ha blivit om det stod en kille med mina ben emellann sig haha .... Jag hoppade snabbt in på toan och skämdes ihjäl men sedan gick jag ut igen och bestämde mig för att göra något bra av situationen! Så efter ett tag presenterade jag mig och så startade jag ett samtal som fortsatte tills han skulle av. Vi satt till och med och diskuterade myter om sex haha .... ( ifrån tidningen jag köpt ).

Efter det gissa vad? Jo då kommer den gamla äckliga gubben framför och sätter sig bredvid mig! han hade ju sin plats där! Fatta inte vad han höll på med men tll slut var jag framme och möttes upp av min kusin och hennes kompis så gick vi till donken en snabbis och så gick vi på toan för att jag skulle byta om för jag hade spillt cola på hela mig! Då kommer det några äldre killar och ställer sig utanför och säger att dom tänker öppna dörren och byta nummer med oss osv. Till slut öppnade jag dörren och drog resväskan på en killes tår så att han tyckte det gjorde ont så gick vi därifrån! Direkt man kommer hit blir man populär haha!

Nu ska jag äta godis och kolla på film med kussen seeya later .....



Datorgänget ;)




Kommentarer
Postat av: Clara Sjögren ♥

Ja, ska vi prenumerara på varandras då ? :D ♥♥

2008-10-24 @ 23:30:53
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hmm, jo men isåfall kostar ju fakturan, och tänk om jag skickar varan och sedan inte får betalt? får lösa det först, och lyckas vi göra det så självklart kan jag skicka :) vilket plagg är du sugen på då?

2008-10-24 @ 23:37:54
URL: http://luxuriously.blogg.se/
Postat av: Nancy

haha, ja, hon é häftig :)

2008-10-25 @ 00:25:09
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: nej inte liseberg :D

2008-10-25 @ 00:29:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0