Morbror och irriterad

Ja min morbror ringde och var lite full haha, han skulle på någon fest och så tyckte han att  jag skulle skriva något om han i min blogg så får väl göra det då.
Jag har världens bästa morbror, hoppas han e nöjd nu haha.
Näe men han är fantastiskt cool.


( Tog den här ifrån hans facebook )

Sen såg jag att två bilder jag tagit låg på en tjejs facebook!
Ska man behöva göra copyright på allt nu också, inte för att jag inet vill att folk ska ta bilder men man kan väl fråga?!?!


Aja har vart på dåligt humör idag, blev så förbannad så de sluta med att jag nästan ryckte av min syrras hår men när hon börja gråta så släppte jag. Fan vad hemsk jag e, jag skulle aldrig klara mig utan min syster. Även fast hon är starkare än mig och att killar tycker att hon ser sexigare ut än mig så älskar jag henne ändå.
Min älskade syster vi kommer att vara systrarna Johansson tills graven skiljer oss åt, även fast vi nästan slår ihjäl varandra ibland så vet du att jag innerst inne bara vill krama om dig.



Alla bilder på denna sida är mina detsamma gäller de jag skriver, fråga om lov innan du tar något!
©


Kommentarer
Postat av: annii

Fin svart,vit bild

2008-10-05 @ 11:58:58
URL: http://annzay.blogg.se/
Postat av: María

fin blogg :D

2008-10-05 @ 16:35:45
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0