Veckans lista



1. Nunnor- Jag funderade i veckan på att bli nunna för jag är riktigt imponerade av dom!
Dom klarar sig så bra utan killar och andra problem.
Dom har igentligen det perfekta livet kan man säga.
Go nunnor . . . . .

2. Gymnasieval- Det är det svåraste valet för oss nior. Det känns som om att det är nu som  man bestämmer sitt framtidsjobb fast det igentligen inte är så!
Kan man inet göra detta lite mer underlättande?
Buuu för dom svåra valen i livet.

3. Egobilder- Egobilder är en del av min vardag, häromdagen när jag skulle rensa datorn på över 700 egobilder insåg jag att det fanns bilder på mig ifrån varenda dag. Så jag tar bilder på mig varje dag och de har blivit en vana?
Jag måste se bilder på mig för att må bra, att få se sin skönhet är ett stort plus.

4. Dålig resturang mat- Det finns inget värre en dålig resturang mat!
I Lördags var familjen ute och åt och maten smakade bläää!
Om man nu betalar för maten kan den väl åtminstånde smaka bra, för jag skulle mycket hellre velat ätit nuddlar för 3 kr.

5. Tårtor- Jag har aldrig vart ett fan för tårtor men i Löradgs när jag lärde mig hur man gjorde så älskar jag dom.
Speciellt gräddtårtor så att man känner sig riktigt fet . . . . .
Är inte en personlig tårta den perfekta födelsedagspresenten?


Min kära mamma.





Självklart jag?


Jag är grymt snäll emot min lillebror haha . . . .



Kommentarer
Postat av: sanne

Sv: Jo allting rullar på som vanligt.. mycket skola bara (:

Kramar

2008-11-16 @ 20:41:47
URL: http://sjakobsen.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

Ser att du gjort om din blogg SNYGGT=D

söta bilder på dig haha ego bilder är alltid kul!

Hoppas helgen har varit bra!

Kram

2008-11-16 @ 22:58:04
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: anni

Fin tröja

2008-11-18 @ 19:29:28
URL: http://annwiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0